Mot gränby

Godmorgon eller förmiddag.

Ännu en strålande dag utanför fönstret, men  om man ska tro på metrologerna så kan detta vara den sista bra nu. Så himla typiskt om det skulle bli så, slår nästan fel att det blir dåligt till helgen. Fast jag tror inte så mycket på metrologernas prognoser, jag väntar alltid tills dagen är kommen och tittar ut istället, kan inte bli så mycket säkrare än så.

Idag i detta strålande väder ska jag hämta min mamma (som behöver skaffa körkort) för att åka och handla. Jag måste hitta massa t-shirts och något par shorts till lillbubben. Hinner ju inte ens tvätta  innan kläderna är slut igen och då betyder det att det finns för lite kläder eller att jag tvättar för sällan men nej så är inte, det finns för lite helt enkelt.

Nu ska jag åka. Ha det bra i värmen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback