Mot landet

Godmorgon från en lite sänkt, förkyld mig. Snart så bär det ut mot landet i Norrtälje för att ha en lugn helg där. Jag kommer nog mest ligga och vila för jag mår inte hundra som sagt. Nu börjar min sambo få bråttom då han vill att vi ska vara iväg hemmifrån runt 10.00.

Så jag får väl försöka rycka upp mig och sätta lite fart och hjälpa till med allt som ska med. Det är inte så att det är lätt packning som ska med då man har två barn varav ena som sover i en resesäng som man måste ta med alla hans sängkläder inkluderat madrassen till.

Nej nu måste jag smita

*Det kommer komma upp ett inlägg under dagen så jag har inte övergett bloggen helt denna gången



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback