Planering

Ligger och sover i underbara drömmen värld när jag blir tillbakaryckt till verkligeheten av en dörr som slår igen och att ett huvud sticks in i sovrummet och säger "det var idag dagiset var stängt" och jag yrvaket "va?? är det 13 redan idag??"

Ja det var det tydligen och det var just den 13:de dagiset skulle ha planeringsdag och vara stängt och jag var helt övertygad om att 13:de var tisdag. Då har iallfall min älskade sambo tagit lillbubben till dagis för att endast upptäck att det var stängt och fått gå hem igen.

Här har man superkoll på datumen alltså.






Kommentarer
Postat av: spiderchick

ungefär som oss, vi har också superkolla på allt. NOT! :-)

2011-06-13 @ 10:11:07
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback