Regn

Är ganska trött idag och har varit det hela dagen. Tänkte att jag kanske skulle vakna till när jag besökte min kompis för en kopp kaffe men det verkade inte hjälpa heller. Däremot fick jag reda på en sak som gjorde mig väldigt glad och om det går vägen ska dela med mig av framöver, hoppas!!!!

 Tröttheten däremot kanske är väderrelaterat? Det har ju varit så grått och mörkt idag så kroppen kanske inte vill kicka igång ordentligt efter den har vant sig med det superhärliga sommarvädret som vi haft.

Tycker det visserligen är toppen med lite regn så allt det som blommar kan fortsätta blomma ett tag och inte torka ut av värmen, så jag välkomna regnet men det är ju ingen hemlighet att man bli piggare av solljus.

Nu ska jag lägga min lilla bubbigubbe i säng så hörs sen.



Fotade lite av de vackra blommorna idag och här är en av dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback