Sover vilt

När jag vaknade imorse  kändes det som jag blivit överkörd av en ångvält, jag har så ont ryggen och är så stel i kroppen. Måste ha sovit  extremt tungt inatt, för sover jag tungt utan att knappt röra mig så blir jag väldigt stel.

Min sambo brukar alltid klaga när jag sover för så gott som varje morgon så är lakanet loss på min sida och helt tilltrasslat plus att madrass-skyddet kan också kan ha åkt av. Det är för jag far runt som om jag vore vaken när jag sover.

 Ett tag klagade dessutom min sambo på att jag drog upp knäna i luftet och vingla fram och tillbaka med dem i sömnen. Har kommit på varför jag gör allt detta dock, just för att undvika att kroppen känns som den gör idag. Nätter jag sovit mer stilla innebär att jag har mera ont så jag antar att det är kroppens egna sätt att motverka det helt enkelt.

Ps. glöm inte min tävling

 *Jag och älskade bubbigubben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback