Bilprovning och regnkläder

Jag hade så gott som glömt att man måste besikta bilen i den här landet, tur att jag har en sambo som kommer ihåg sånt här. Så det första jag gjorde imorse var att gå ut på bilprovningen för att boka besiktning, insåg snart att det inte finns någon tid i Uppsala innan våran bil får körförbud så att det blir att snällt befinna sig i enköping nu på lördag.


Nu är jag på jakt efter nya regnkläder åt unga damen för hon behöver nya,så vet någon några bra så tipsa gärna.

Nu ska jag surfa nätet och kolla vad som erbjuds i regnklädsväg







Kommentarer
Postat av: elin!

var en utav "veckans blogg " deltagarna !

2011-03-22 @ 15:43:32
URL: http://freelikeacloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback