Dinner o paket

Då har jag både varit på posten o hämtat ut paketet och sen tagit driven genom max. Det fick bli en burger i dag till middag, snabbt, lätt och gott men ack så onyttigt men lika glad är jag för de.

Iallfall så har jag öppnat paketet nu och jag hade rätt det var det jag köpte från Tradera. Det var en en liten present till min älskade sambo, en parfym  från Paco Rabanne 1million som luktar supergott, jag älskar den här parfymen.

När jag såg den på Tradera kunde jag inte låta bli att vara med för budet var så lågt, trodde det skulle gå upp men nej jag hade tur. Så jag fick den har goddoftade vätskan för endast 250 riksdaler, FYND,,100 ml dessutom. Nu kan kommer jag ligga o sniffa på min sambo oavbrutet så fort han har parfymen på sig.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback