Efterbliven fisk

Jag är så fruktansvärt trött att jag somnade när jag satt och läste photoshopguiden, helt otroligt. Jag lade mig ner för att vila lite men när jag kom igång igen var jag precis lika trött, jag ser nog ut som en efterbliven fisk här där jag sitter i soffan stirrarandes rakt fram med gapande mun.

Sitter och väntar in tisdags tv-programmen Desperate houswifes, cougar town och the middle för dom kan man inte missa. Få se om jag övervinner John blund starka sömnpulver för han knocka mig ordentligt idag alltså.

Måste bara klaga lite också, jag har så förbannat ont i knölen på handleden också. Det strålar i hela handen av smärta när jag rör pekfingret eller böjer handen. Ja visst är det synd om mig?!!! Nej nu har jag självömkat klart nu ska jag se klart på 10 år yngre på TLC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback