Guten morgon

Ja då har man tagit sig igenom samma procedur som man gör varje dag. man blir väckt, går upp och fixar en flaska till Bubbi, går och lägger sig igen för han kaaaaanske somnar om när han får flaskan, slumrar till igen under tidn han äter, blir väckt åter igen, säger till Bubbi -Snälla kan du inte sova bara liite till, bara 5-10 min?, Får en blick av Bubbi som säger det kan du glömma
Kliver upp med Bubbi, byter blöja, fixar frukost, klär på Bubbi, och sätter mig i soffan

Japp o där är jag nu i soffan alltså. Tv:n var på 1:an och då kontrollen låg alldeles för långt bort på bordet för att jag skulle orka sträcka mig och då jag inte lyckades byta kanal med fotena så fick det va 
så jag har tittat på nyhetera  och sen en intrvjuv av Per Gessle om hans världsturne med Roxette.

 Jaaaa jag blev förvånad,chockad och helt överraskad av att roxette fortfarande "finns" Jag trodde dom gav upp för nått årtionde sen men nej nej skam den som ger sig. Nu ska dom tydligen ut på en väldigt omfattande världsturne hela våren o sommarn. 

Nu ska jag själv äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback