Harry potter time

Här satt jag lycklig över att äntligen få se första delen av sista Harry potter filmen, jag var helt trollbunden rent av. När det gått ca 40 minuter av filmen så säger min älskade sambo " Nej jag orkar inte se mer ikväll, jag går och lägger mig"

VA??? Hur kan man INTE orka se klart en Harry Potter film??? Detta är för mig helt oförståligt, om jag så hade blivit matad med sömntabletter eller fått narkos så skulle jag se klart den, Harry Potter är ju bäst man kan ju inte välja att sova ju. Synd att det inte är på riktigt ja om man bortser från dementorer ,dödsätare och Voldemort då!!

Men snäll som jag är så stängde jag av och sa att vi kan fortsätta se den imorgon istället, så nu säger jag Natti natti istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback