Irritationsmoment

Här är några  saker som verkligen kan irritera mig!!


1.Folk som blockerar ingångar eller andra ställen man måste fram genom att stanna med barnvagnar eller tvärnitar för att ställa sig och prata med någon. Herregud är det så svårt att bara gå undanlite så andra kan få komma förbi??


2. Folk som viker in framför en tex när man handlar och går skitsakta så man sniglar sig fram och när man försöker gå om så verkar dom ha någon sensor så dom går åt sidan exakt när du är på väg att gå om så du kommer ändå inte om. *SUCK*

3. Cyklister som tror dom är odödliga. Dom dyker upp från ingenstans och cyklar rakt ut i vägen utan att ta notis om bilar IDIOTER. Just då vill jag köra på dom så dom lär sig. Lite samma sak med gångare

4. Skåp och lådor som står öppna. Ja detta är verkligen irriterande, händer inte allt för ofta tack o lov men när det har gjort så kan jag inte förstå varför det ska vara så svårt att stänga??

5.Tjat.... Ja det är verkligen något jag får krupp på. När Unga damen upprepar samma sak tusen gånger om eller sitter o ropar mamma, mammma mamma och jag säger "ja vänta' lite" och hon fortsätter men mamma, MAMMA *ARGHHHH* Andas lugnt....


Siffrorna betyder inte vad jag irriterar mig på mest utan är bara för uppradning!

* Måste uppdatera bildförrådet igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback