Morgonväckning

God morgon

Har sovit som stock i natt och Bubbigubben sov väldigt bra han med, däremot så vakna han alldeles för tidigt för min smak. Han vaknade redan innan min sambo gått upp för att gå till jobbet så klockan var barta runt 6.30.  Jag sov lite längre än så men blev väckt av att jag fick en riktig smackpuss av Bubbigubben då smälte jag. Mammas hjärta, så gullig.

Nu sitter jag o Bubbigubben och äter frukost eller snarare han kladdar och jag äter Han fick vid en flaska vid 7 så då brukar han inte vilja äta något efter det. Idag blir det ännu en dag av att vara hemma med Bubbi, stackarn det måste vara så tråkigt att sitta instängd hela tiden men snart så..

Nu ska jag forsätta äta min frukost! Ha en toppen dag alla


Åh vad mysigt det här så ut nu mitt i all snö...LÄNGTAR!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback