Ovana

Bubbigubben har startat en liten jobbig ovana som jag omgående vill att han slutar med, snälla Bubbi sluta jag ber dig vänligt men bestämt!

Han har börjat vakna kring 2 på natten och gnäller  tills han blir överflyttad till våran säng, när han väl kommit dit så är han nöjd och gnäller inte iallfall. Nej det han gör då är att ligga och sparka och flänger runt och lägger sig över en, allt för att få en att vakna så man ska leka med honom, vilket vi vägrar att göra.

Så vi ligger där och försöker sova i den mån det går vilket inte blir mycket då någon stampar en i skallen. Vi lägger honom om och om och om igen men han forsätter sin steppdans på oss. Inte förens efter 3 igen brukar han somna om.

Sen vaknar han vid 7 igen och vill upp och kan säga att jag är inte lika sugen på att kliva upp då för jag är halvt död.

-Sömntabletter, narkos eller andra substanser som gör att man sover är olagligt att peta i barn va?!!

-Jaja var väl det jag trodde, men om man halverar dosen då??

-Nej nej okej!!










Kommentarer
Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

Nej va söt :)!

2011-03-31 @ 11:51:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback