Skänk en slant

Någon som har lust att skänka några hundratusen eller nån miljon går också bra?? Var inte blyga nu. Jag har en massa saker jag skulle vilja köpa så kom bara kom, jag kan till och med komma och hämta pengarna själv hos er. Om ni ger mig pengar så lovar jag att jag länkar er om ni har blogg. Jag har fallit in i en vill ha period just nu men då jag inte är gjord av pengar så...

-Vad jag ska köpa?
-Ähhh...allt! Ny bil, lägenhet, kläder, mera kläder, smink, parfymer, skor, ja allt som sagt.
-Vadå ingen bra ide??
-jag tycker det låter toppen, jag får pengar och kan köpa massor o blir glad.
-Nähä inte det alltså!!

Försöka måste man ju få göra ändå!!!



Pretty pleeess give me little monnny!!!










Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

kan du adda mig på fb? :) skulle vara jätte kul att få nya vänner där! Tvingar dig inte, du gör som du vill! :) Puss!

2011-03-13 @ 18:25:17
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback