Tänk om jag hade en liten liten apa!!!

Sov som en knockad gris i natt , så skönt. Trodde jag skulle vara extremt trött nu på morgonen men det är inte allt för farligt ändå. Jag sitter här i soffan och överväger om jag ska skaffa mig en apa som jag kan dressera?!! Skulle vara så bra att ha en apa som man kan skicka till köket  och göra frukost och utföra andra slags ärenden.

Skulle ju vara perfekt att lära den att handla också. Förstå när man man sitter här hemma och blir så sugen på något och latmsken har flyttat in i kroppen, ja då är det bara att skicka iväg den lilla apan till affärn. Apan får ha en lapp den lämnar fram till någon som jobbarn på affärn som sen plockar ihop sakerna i påse, ta pengar ur pengapungen som apan har runt halsen och får sen ställa påsens på apans lilla vagn (måste ju ha en vagn för att orka få med sig påsen) som apan sen drar hem till mig.

Ja jag måste skaffa mig en apa helt klart!!



*Min egna lilla microgris on the catwalk!!!












Kommentarer
Postat av: JENNY

Åh, sorry, kunde ju faktiskt ha scrollat ner och läst lit till! :)



Kan du inte? Konstigt, funkar mig för mig :/

2011-03-16 @ 11:15:56
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-16 @ 15:34:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: J A N I N A

neej så söt bild :)

2011-03-17 @ 14:03:15
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback