Touch-vantar

Hade jag vetat det här för någon månad sen så hade jag varit glad men eftersom jag inte hade en aning om att dessa fanns förens nu så har man gått o frusit om händerna. Okej det är kanske jag som är lite efter för alla kanske redan vet att dessa finns men för mig är det en nyhet och när jag såg att en bekant hade fått såna här så kunde jag inte låta bli att göra ett inlägg av det.

Det jag pratar om är vantar för touchmobiler. För alla som har en andoid eller iphone vet att det inte går att styra skärmen med vanliga vantar. Men nu fnns såna här vantar för pekskärmar att köpa HÄR!  Det är ju helt enkelt toppen att behöva rycka av sig vantarna i massa minusgrader.

Nu vet jag vad jag ska införskffa till nästa vinter för nu känns det som om vintern ändå snart är slut!







iphone vantar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback