Våfflor

Jag har varit sugen på våfflor en ganska lång period nu  men det är bara ett problem vi har INGET våffeljärn *svordomar* När jag är i affären så spanar jag med hökögon på våffeljärnen men kommer aldrig till skott att köpa ett.

Jag tror inte jag har ätit våfflor sen jag gick i mellansatdiet nu och nu när man har egna barn också så är det ju ett krav på att ha våffeljärn. Alla barn måste ju få uppleva våfflor med sylt o grädde *mums* som en del av deras uppväxt, det är ju en skyldighet som står i grundlagen.

"Alla barn ska födas av förmyndare stundvis av våfflor med valfri sylt och grädde, alternativt enbart en av dessa!"


Ja så står det, så nu måste jag fixa ett våffeljärn helt enkelt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback