Vampyrfilm på schemat

Jaha då ska man se någon så kallad vampyrfilm som heter "Tales of an ancient empire" högst skeptisk kan jag säga. kan den här verkligen vara bra?

Mycket är jag rädd för, spindlar, myror, spöken, mörker, Getingar, men nja vampyrer......nej dom har inte riktigt förmågan att få mig att skita ner mig. Nej jag vet inte vad det är men vampyrer berör mig inte, kanske för att jag vet att jag är så gott som oåtkomlig för dom. (Nej inte av anledningen att dom inte finns)

 Jag är nästan aldrig ute längre när det är mörkt, jag bjuder aldrig in främlingar och jag stinker vitlök med jämna mellanrum. Ja den ena saken backar ju upp den andra så jag har ett allround skydd. Vigvatten och en påle så är jag ju odödlig mot dom.

Ja så det finns inte många sätt att få tag på mig helt enkelt.


Handling:
En grupp skattletare råkar öppna den grav där mäktiga demonvampyren Xia varit instängd en evighet. Med en armé av mordiska vampyrer bakom sig sätter hon kurs mot kungariket Abelar för att ta ut sin rättmätiga hämnd på de som störtat henne. En blodig strid uppstår och i desperation berättar den döende drottningen för prinsessan Tanis att kungen inte är hennes riktiga far och att hennes öde väntar utanför Abelars portar. Tanis lyckas fl y, fast besluten att fi nna sin riktiga familj och sin far, den enda med kraft nog att kunna återerövra riket. Här börjar ett storslaget äventyr i en svunnen, magisk tid där allt är möjligt ...





Kommentarer
Postat av: Silje !

sykt fin blogg ! ♥



besøke min ? :)

2011-03-17 @ 22:23:42
URL: http://lifeassilje.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback