Vår

Nu har ungarna gått i säng för ett tag sen och jag har landat i soffan och älskade sambon framför burnout paradise. Sitter och tänker på att det snart är dags att börja inhandla lite vår/sommar skor o kläder  allra helst åt Bubbigubben, Unga damen växer ju knappt något så hon har massor med kläder redan men med högsta säkerhet så kommer hon få en del ändå. 

Sitter o surfar runt på olika kläd/skorbutiker på nätet och kollar lite, men jag ska nog inte göra det för jag hittar ju så mycket annat som jag själv vill ha. Barn tycker ju ändå om att gå nakna så då gör det inget att jag köper åt mig själv istället eller hur?!!

*Dom här tycker jag om som finns hos polarn o pyret nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback