7 anledningar att inte skaffa en spindel

Nu har ju vi här i familjen en spindel vid namn Berit som en del redan vet och här kommer nu 7 anledningar att inte köpa en spindel som husdjur:



1. De är inte ett dugg gosiga eller roliga djur till att börja med

2. De har åtta ben

3. De är håriga

4. ettan och tvåan gör att det blir äckligt vidriga

5. De måste matas med vidriga kryp som lever (syrsor

6.De där förbannade krypen låter helvete om du har otur. Om du får tag på gnisslare så för de oljud i tid o otid, läs mitt i natten så du väcks av de. Ja de låter inte speciellt fint och rogivande alls utan det ända man önskar när de sätter igång med sitt ooljud är att den där äckliga spindeln ska ta livet av dem.

7. Ja igen bara för att de är rent av vidriga










Så därför skaffa aldrig en spindel!!

Kommentarer
Postat av: ulla

Hej, jag beundrar dina fotografiska färdigheter du är mycket duktig i att fånga det själsliga i en mäniska, utöver det vackra man blir tagen - och nu till frågan - jag har en dotter några år yngre än dig som jag skulle önska - om det är nu möjligt för dig att fotografera henne och oss tillsamans.

En mamma- bor i uppsala

2011-05-10 @ 10:59:26
Postat av: Nathalie

Hej Ulla!



Jag fotar gärna dig och din dotter men skulle behöva prata lite mer om det isåfall. Har du någon mail eller så man kan nå dig på?



Om du vill nå mig så gör du det lättast på min mail [email protected]



Mvh

Nathalie



2011-05-10 @ 17:24:48
URL: http://nathssfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback