Födesledag och kor

Då var denna dag snart över. Den här dagen har vi fyllt med födelsdagsfirande, koutsläpp, en promenad nu på kvällskvisten i det otroligt härliga vädret och massa fotande.

Hade aldrig sett ett koutsläpp förut som sagt men nu när det är gjort så kan man bocka av det. Kossorna tyckte nog det var skönt att få komma ut verkade det som när de kom springande och hoppandes som bestatta. Inte så konstigt försig, jag skulle nog också reagera så om jag blev instängd en hel vinter och inte fick komma ut alls.

Det var bra mycket folk också för att vara mitt i ingenstans egentligen, populärt med kossor tydligen.

Måste bara lägga till vilket otroligt underbart väder det har varit idag alltså, kunde ju inte bli bättre och det är ju så fint ute nu, maj är absolut  den bästa månaden. Visar några foton lite senare från våran (min) kvällsfotopromenad.

*Här är en av födelsedagspresenterna vi köpte.
Sno apans banan och apan goes crazy.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback