Hamsterhjul

Idag har jag mått bättre så idag var man tillbaka i hamsterhjulet med rutiner. Däremot verkar det nu som jag antagligen blir hemma imorgon då Bubbigubben inte verkar helt kry, jag smittade väl antagligen stackarn.

På tal om något helt annat så har jag tråkigt nog fotat ganska lite på sistone så nu hoppas jag snart få lite inspiration och komma igång igen. jag har en fotografering inbokad men inte förens i början av juni och innan dess så hoppas jag att jag har fotat lite.

Nej nu ska jag och älskade sambon spela pirates of the caribbean lego på ps3, så skoj.

Vill också tacka er som tar er tid att kommentera och säga snälla saker, uppskattas väldigt mycket tack till er, det är jättekul att läsa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback