Hundraåringen som klev ut genom fönstret......

Fortfarande raspig i halsen och lite ont i kroppen, mest ont har jag i min handled med min franska knöl på (ganglion) Fast får ju ändå i tid och otid väldigt ont i den handleden just på grund av den jobbbiga knölen som klämmer på nerver. Men på fredag ska den väck, då ska jag vinka den hejdå med glädje.

Fram tills dess blir det bara att kurera sig så att jag får operera mig. Så sitter just nu i soffan och tittar på discovery och lär mig om tåg och hur de ska kunna gå fortare, faktiskt intressant otroligt nog.

Ska efter detta sätta mig och läsa  "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" Har börjat i den och den är både bra och rolig än så länge.







Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag lyssnade på den som talbok och gillade den skarpt!

2011-05-27 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback