Koutsläpp

Jag är helt slut som människa är så otroligt trött så det finns  risk att jag somnar sittandes här i soffan. Har precis landat i soffan efter att ha varit en sväng till gränby för att ordna lite saker inför imorgon för då är vi utbjudna till mamsen för hennes sambo fyller år. Tro det eller ej men vi börjar firandet redan klockan 9.00 får vi ska se koutsläpp som går av stapeln 9.30  har aldrig sett koutsläpp förut så det blir en ny erfarenhet.

Kanske blir kul att titta på ett fång  kossor som blir utsäppta på bete, har hört att de blir helt tokiga precis när de bli utsläppta.

Nu ska jag sätta mig och läsa om ljus och anstränga mig för att inte somna med boken i ansiktet.









Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: Ja, ofta har jag bländarprioritet faktiskt! :) Men ibland funkar manuell inställning bättre, så får man bilden precis som man vill ha den.

2011-05-06 @ 22:10:06
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Då syns vi imorgon på kosläppet!! ska bli kul att se =)

2011-05-06 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback