Mindre lyckat

Igår var det planerat att träffa en kompis och hennes vänner och sitta i stadsparken, dricka lite vin för att sen gå ut och äta för att sen ta sig vidare. Vi hade jättetrevligt i stadsparken satt och prata massa skit i evigheter och hade roligt tills jag börja känna en smygande huvudvärk komma över mig.

När vi väl gick för att äta och fått in våran mat så fick jag inte i mig mer än 2-3 tuggor för jag hade fått migrän och mådde så fruktansvärt illa. Så jag var tvungen att kasta all mat och tacka för mig och åka hem. Ja så det var verkligen inte så kul eller passande och det kände väldigt onödigt på maten, lite bittert men det var väldigt trevligt så länge det vara. Bättre lycka nästa gång!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback