Reviderar

Ahhhh.. jag måste revidera hela min att inte göra lista   för imorgon kommer folk hit på födelsedagsfika. Visserligen skulle jag väl kunna spela på att jag bara har en hand och att det faktiskt är min födelsedag men det känns inte riktigt rätt ändå för det kommer bli ganska mycket att fixa.

Visst skulle alla få komma utan att något är fixat men jag vet inte om folk tycker det är lite snålt och kostigt kanske.


Så nu väntar jag in älskade sambon med barnen så vi kan bege oss dit som behövs för att fixa inför imorgon.












Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Fin design du har på bloggen, roligt med förändringar ibland. :-)



Ang redigeringen så har jag lagt över lite olika justeringslager och även färglager för att få fram en effekt i bilden.



Kram

2011-05-30 @ 21:32:56
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback