Så utslagen

Har varit så fruktansvärt trött i några dagar nu. Därutav så dålig och tråkig uppdatering här på bloggen. Jag är halvt hjärndöd och utan fantasi när jag är så här trött, får hoppas att jag piggnar till snart.

Två saker har enbart hållt mig vaken idag. Den första är Bubbigubben, varken kan eller vill sova när han är vaken och det andra är  bilder som jag kollat igenom och fixat.

Efter jag suttit och gått igenom lite bilder så kom jag på  att jag är verkligen i behov av att börja rensa lite, vilket jag ska tag i vilket år som helst nu, ja absolut snart så.





Kommentarer
Postat av: jessica

varsågod! :D

2011-05-02 @ 14:10:35
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback