Sjuk

När jag gick och lade mig igår så hade jag rasp i halsen och svidande iögon och när jag vaknade i morse kändes det som någon stulit mina batterier och satt in budgetbatterier som är på väg att ta slut vilken sekund som helst.
Jag hade fortfarande rasp i halsen, ont i kroppen och var riktigt matt i kroppen.

Så jag gav upp vid lunch och åkte hem och somna på soffan så gott som direkt, sen var jag tvungen att tvinga upp mig för att åka och hämta älskade Bubbigubben på dagis och sambon på jobbet.

Nu sitter jag i soffan fortfarande helt sänkt med en raspig hals. Nu ska jag läsa lite och bara vila för jag måste bli frisk väldigt snart för jag ska opereras på fredag och jag vill verkligen inte ställa in det.




Kommentarer
Postat av: simone

läckra nyanser i fotona :)

2011-05-25 @ 10:40:57
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback