Sjukhusbesök

Äntligen hemma från en lång kväll på akuten.

 Avslutade mitt födelsedagsfika mitt i och föste ut folk under ursäkter då jag tyckte unga damen var lite för loj och lite dåligt kontaktbar. Hon somnade som sagt direkt när vi kom hem från dagis och sen efter hon vaknade till igen så satt hon bara lugn som en filbunke i soffan och somnade till och från och var allmänt "borta" och alla som känner Novisen vet att det är så långt i från hennes betende man kan komma.

 När vi väl kom in till sjukhuset så började hon piggna till däremot och hon verkade återhämta sig helt inom loppet av några minuter. Läkarn gjorde en undersökning av ryggen och allt verkade bra men då unga damen var öm över kotorna så fick vi ändå en röntgen för att helt utesluta skador.

Som tur var så visade röntgen inga skador alls och alla andra prover var också bra så vi fick åka hem! Slutet gott allting gott, nu är jag trött som få däremot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback