Snällaste tanten

Jag har precis haft ett lååångt samtal med världens snällaste tant som är väldigt pigg för sin ålder då hon är född 1916Tycker det är häftigt att hon har vart med och sett vad som har hänt nästan ett helt sekel.
Hon ville iallfall gratta mig på min födelsedag och när man börjar prata med henne så är man fast i minst 20 minuter.

Hon är så rolig och så med för att vara så gammal, hon berätta just för mig att när hon bröt högerhanden så kunde hon inte göra något alls för hon var inte vänsterhänt så hon kom ihåg att hon var tvungen att bita av toapappret när hon var på toa. Sen sa hon också att hon satt som en ko...

Hon är så härlig och hon är fortfrande med och firar för imorgon kommer hon hit och firar mig. Hon kommer överleva hela den här släkten tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback