Tlött o seg

Har varit så seg sen jag kom hem så jag har inte orkat göra knappt något alls faktiskt, är så stel i kroppen så det känns som jag blivit överkörd av ett gäng elefanter. Ska strax gå och sova för jag orkar inte mycket längre idag det var jobbigt nog att tugga och svälja middagen.

Fick veta idag också att det inte går så jättebra för Bubbi på dagis då han är ofta arg och ledsen och leker inte alls med de andra barnen på samma sätt som de andra gör. De trodde att han har det lite jobbigt för han hans inskolning har aldrig blivit riktig av då han varit hemma mer sjuk än varit på dagis sen han började. Så han har sin inskolning nu på sätt och vis.

Gör ont i mammahjärtat att han inte vill vara där och vi måste lämna honom ändå men förhoppningsvis så vänjer han sig snart.

Nej nu ska jag faktsikt gå och sova så natti natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback