Oljud o dagen D imorgon

Nu är snart denna dagen över också. Idag blev hela familjen hemma då Bubbigubben inte var kry och min sambo vaknade med nackspärr som han kände av redan igår, så det blev en familjedag här hemma. Bubbigubben har nu en ny besatthet, han lever och andas dammsugare.

Förut var han livrädd för den men sen visade vi honom för någon dag sen att man verkligen inte behövde vara rädd för den och det skulle vi inte ha gjort. Så nu är dammsugarn hans nya bästa vän som han leker med vid varje vaket tillfälle. yheeej älskar ljudet av dammsugarn non-stop, vem kan bli trött på det där undebara brummandet??

Jaja iallfall så imorgon är det dagen D, dags för operation vilket innebär att jag precis av desinfekterat hela mig med descutan. Så nu är jag redo att bli skuren i, nej förresten måste upprepa desinfekterandet en gång till imorgonbitti men sen så är jag fit for cut. Ska bli skönt att bli av med knölen.

Nej nu ska jag spela legospel så hej så länge.










Kommentarer
Postat av: Natalie

Fin blogg:)

2011-05-29 @ 13:44:00
URL: http://nataliemarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback