Vad gör alla superokända...

Nu ska jag sätta mig och läsa min nyinförskaffade bok  "Vad gör alla superokända människor hela dagarna" av Fredrik Lindström. Den verkar lite småskoj faktiskt och Fredrik Lindström tycker jag är riktigt bra överlag på det mesta han tar sig för. Få se om han har lyckats med den här boken också.

Här är första delen ur boken:

Johan och camilla har inte något förhållande.
 De ses bara en eller två kvällar i veckan, lagar en pasta, tittar på en hyrvideo och smäller på varandra.
så har de hållit på i över ett år nu och bägge trivs bra med det. Ibland blir det en helg tillsamman, thailändsk mat och en bio, men där går gränsen. De har ju inget förhållande.
Det har de kommit överens om.
De har otroligt bra ändå, de får ju allt det där man vill ha, lite sällskap, sköna middagar, bra sex- de kan tala om för varandra precis hur de vill ha det. Berätta om sina sexfantasier, förverkliga en massa saker de gått och funderat på. 
De är som två jättebra kompisar, fast de liksom lånar varandras kroppar så att de också kan ha allt det där schyssta som man har i ett förhållande. Det är som ett förhållande, fast utan känslor, utan  hela den jobbiga grejen. Varför ska man ha all den där skiten när det bara ställer till det? undrar han. Och hon instämmer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback