Bilder från sommarn

Satt mig och började gå igenom lite gamla bilder som jag tog under sommaren. Nu såhär i efterhand när man tittar tillbaka på bilderna kan jag tycka att de är bättre än vad jag tyckte direkt efter jag tog dem. Kan tänka mig att det beror på att jag hade en bild/vision om hur bilden skulle tänkas se ut och om inte bilden såg ut så  sorterade jag ut dem som misslyckade. Nu när jag kollar så har jag glömt min vision av bilden och kan därför se på dem med lite andra ögon, vilket är kul!!


Här är en bild jag inte visat tidigare




Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

den va superfin, ser nästan lite sagolik ut :)

2011-11-02 @ 11:53:09
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback