Däck de halls med.....

I morgon blir det pynta som gäller, staken ska upp i fönstret och en stjärnan ska dingla i ett annat. Ska ge mig på att  fixa min vision om advetsljusstaken och hoppas på att det kommer att se bra ut i slutändan, jag har ibland en tendens att over do it så det blir mest fel i slutet men jag tänkte om jag tar det sakta men säkert så kanske det faktiskt blir bra i slutet?! man kan ju alltid hoppas. Ja annars är det ju inte värre än att  jag sitter här med en skitful adventsljustake och det har väl ingen stackare dött av, hoppas jag?!

Vilket fall som helst så är vi mycket nära jul och jag känner att juloholicen i mig kommer fram med raska steg, livsfarligt bland julavdelningarna på affärerna kan jag säga, det är som alla fina julsaker har någon slags hypnotisk effekt. Ja men jag kan inget annat än att gilla det mycket, julen är ju bara för underbart mysig. Nu ska jag sova och inte försöka drömma hemska  mardrömmar om en dåligt gjord adventljusstake. Natti natt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback