Något bara jag lyckas med...

Ja så här vad det, jag skulle fixa min advetsljusstake då jag såg att ena ängeln på den hade lite skrap på ena vingen ja den hade gått sönde pyttelite och det saknades glitter precis där på en fläck. Då kläckte jag en strålande ide att jag lånar min dotters glitter och slänger på lite lim och glittar över så syns inte den där lilla fläcken, sagt och gjort. Det var bara det att när jag håller på så på något sätt får jag lite grädde på fingret, ja fråga mig inte hur, iallfall så slickar jag bort det och vad jag inte märkt då är att jag fått fullt av lim på fingret precis där jag slickar och som såklart då hamnar på min tunga så hela tungspetsen stelnar på ett kick. 

 Ja jag vet....Finns det något pris för världens dummaste och konstigaste olyckor eller???









Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

men haha, det lät lagom klantigt hihi, de där limmet får man verkligen passa sig för ;)

2011-11-17 @ 13:11:22
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Ja, man kan ju förstå att ibland kanske de inte KAN göra något, men de bör ändå som du säger möta en med respekt och inte vara otrevliga. Men vad bra att du fick mediciner tillslut iaf!

Jag har också erfarenheter av otrevliga läkare. Fick en blödning i ryggraden i somras efter en ryggmärgstappning, och när alla läkare sa att jag borde ligga kvar med dropp eftersom jag inte kunde röra mig, äta, eller något så sa huvudläkaren att "du är överkänslig" och tyckte jag borde åka hem. Har varit hos väldigt många läkare men nu kommer de inte fortsätta med någon behandling förrän jag testat akupunktur i vår så, vi får se hur det går.

2011-11-17 @ 15:25:52
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :) Ja, studiofotografering är kul. Testa det om du får möjlighet! :)

2011-11-17 @ 15:38:19
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback