Periodisk feber

Jaha då var det en ny vecka med nya utmaningar och bla bla bla alla dessa klyschor. Nej veckan börjar med att jag är hemma ännu en gång med en sjuk liten Bubbigubbe. Jag läste igenom mitt förra inlägg och jag misstänker att jag måste ha varit full eller något när jag skrev det för det var inte till hundra så sammanhängande. Iallfall det jag försökte skriva då var att den här "periodiska febern" som Neos läkare kallar den är en uteslutningsdiagnos som man sätter då läkaren ej kan hitta några andra klinska fynd alls på barnet utöver feber. Så det är det dem misstänker att 'Nine" har, han blir alltså sjuk varannan vecka eller minst en gång i månaden i feber tills han är?...ja??? vi vet inte hur länge det kan hålla på men det växer tydligen bort.

Jag själv sitter och kollar julklappar och pyssel mellan bus och mys. Snart är det dags, japp snart får jag börja pynta så det står härliga till ahhh....* ser drömmande ut*  Jaja iallfall nu så vill Nine spela så jag ska hjälpa honom med det. Hoppas ni får en trevliga start på veckan, hej så länge.





Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars Bubbigubben! Mina båda är hemma sista dagen idag och blir av med hostan.. Kramar till er alla!

2011-11-22 @ 09:46:45
URL: http://malinfilosofiskkt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback