Stackars...

Fastnade på programmet karatefylla som går på 6:an varje vecka och nu var det här första gången jag såg det här och jag vet inte om man ska skratta eller gråta så jag skrattar, herregud vilken "vuxenhumor" alltså.

 Nu så var det inte det jag hade tänkte skriva men men iallfall så tycker så synd om lilla sötnöten som vaknar ungefär en till två gånger i timmen och skriker och har ont, från början var det munnen/halsen nu verkar det ha satt sig på öronen istället eller så är det båda, jag vet inte säkert, stackarn. Jag peta i han lite alvedon sist han vakna så han förhoppningsvis kan få sova smärtfritt och bra i några timmar åtminstone.

På tal om trollen så vaknade han till precis nu så måste gå in till honom och sen är det sängdags även för min del så natti natt alla.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback