Fixar och svamp

Kör på för fullt här hemma med mitt målarprojekt vilket resulterar i mycket upptagen plats av vårat golv. När jag ändå också hade en roller i handen så fick jag en tvångstanke och gav mig på Novas stolar i fult trä och sen så höll jag på att gå lös på lite lister och karmar i köket men då fick jag hejda mig för det ingick inte i mina planer från början och jag behöver färgen till annat.

När jag blir klar med det här så skulle jag så gärna vilja lägga golvet i hallen och sätta upp en tapet, fixa, fixa, fixa. Ja nu har jag mani.

På tal om något annat så har Neo börjat friska på sig igen, vilket är skönt dock så har han nu utvecklat svamp i munnen av hans mediciner, så han har ont i munnen nu stackarn. Jag tycker så synd om honom, han kunde inte ens suga på sin högst älskade "tutt" (napp) som han är besatt av.  Jag har penslat munnen med bikarbonat utblandat med vatten så jag hoppas att det börjar gå åt rätt håll snart. Nu ska jag sova så natti natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback