Hej hej

Jag har varit riktigt dålig på att blogga på sistone så jag kände att det var dags att lämna ett livstecken här. Dagarna har rullat på som alltid i rasande takt och Neo är sjuk IGEN. Han hann bara vara frisk i 4-6 dagar innan han blev förkyld igen, dock har han ingen feber som sist (ta i trä, peppar peppar)

Annars så har jag tagit tag i ett litet projekt här hemma eller litet det är ganska stort och kommer att ta minst en vecka att fixa klart men om det blir bra så är de helt klart värt det. Jag har också hittat ett så snyggt golv till hallen som jag skulle vilja ha.

Känner att jag har kommit in i en fixarperiod nu. Jag får olika perioder som håller i sig allt mellan 2-4 veckor då jag verkligen får för mig något som tex att tapetsera, inreda, rensa mm. Dessa perioder tycker jag själv är väldigt bra då det blir ofta mycket gjort och det blir fint, dock så är  mitt största problem min otålighet, för kommer jag på något jag vill göra så ska det göras på minuten eller helst minutrarna innan helst.


*En bild av mitt pågående projekt



Kommentarer
Postat av: Anna

Har man en gång börjat!! Hahaha...vi håller fortfarande på och nu är det på riktigt INGET kul längre! Jag brukar älska att fixa hemma, me nu vill jag bara sitta i soggan och veta att allt är KLAAART!!



ha en fin dag!

2011-10-03 @ 11:54:04
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

åh va hittar du med för projekt ? :) Det är så roligt när man får sina ryck tycker jag :)

Ja visst är det fint med vintage och gammal touch, som tur är har ja en sambo som inte säger allt för mycket om inredning ;)



Kramar

2011-10-03 @ 21:23:27
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback