Höstlek

Var ut en sväng på eftermiddagen med familjen, sambon bytte däck medan jag var i lekparken med barnen. "Nenne" hade med sig sin springmotorcykel som han åkte runt på ett tag. Sen blev det att leka i sandlådan och åka rutschkana för hela slanten. Jag tömde säkeligen ut en sandlåda ur hans skor också ungefär  sex gånger, för då kom han fram och sa "sand" och så lyfte han den sko där det hamnat sand i.

Nova lekte också för fullt allra helst med en hink  som hon ville att "Nenne" skulle fylla med sand för att hon sen skulle hissa upp med ett snöre och sen den tömma den ut över rutschkanan. Till slut tröttnade "Nenne" säg efter hela två gånger och då Nova ville att han skulle forsätta fylla hinken så försökte hon med uttröttningtekniken på honom genom att försöka upprepa hans namn tusen gånger ungefär. Tror ni Neo brydde sig? Nej inte mycket han låtsades inte ens höra henne men jag hörde henne så till slut tröttnade jag på tjatet och fyllde hinken själv!

Här är tre bilder jag tog på Novisen idag!


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

å va mysigt! Och vilka underbart fina höstbilder :-)



Tack! :D Det är sambon min som tagit bilderna på oss med vit bakgrunsduk :-)



Oh va skoj, då väntar jag med spänning på min vinst!



Kramar!

2011-10-23 @ 21:32:50
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: LillaJag-fotogalen mamma till Milo

Jag tänker tusen tankar. Tänk om det kunde vara lätt. Har haft henne sen hon öppnade ögonen för 7.5 år sedan. Hon har torkat många tårar, hon är så mkt mer än bara en hund för mig. Dessutom mådde hon inte bra. :/

2011-10-23 @ 23:41:36
URL: http://ceciliajoanna.blogg.se/
Postat av: LillaJag-fotogalen mamma till Milo

sv: Ge bort henne nej, och morra när hon tycker att det är jobbigt är ju en hunds sätt att visa att dom inte gillar något. Dagmammans lilla hund morrar åt ALLA dagbarnen om dom kommer för nära. I vanliga fall gäller det mindre hundar, min hund är av den mindre sorten. Jag tror att det är en övergångsfas, just nu när Milo är så otymplig. Jag får helt enkelt separera dom tills vidare. Hon har själv gett mig en fläskläpp eller två för vi krockat... Jag var ju inte med så jag kan inte skriva situationen i detalj.

2011-10-24 @ 12:29:35
URL: http://ceciliajoanna.blogg.se/
Postat av: Anneli

Mysiga höstbilder!

2011-10-25 @ 20:23:31
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback