Sjukling

 Lilla plutten är sjuk igen ,jag tror han höll sig frisk i 4 eller 5 dagar den här gången. Tyckte han kändes lite varm så jag tog tempen på honom och den visa över 38 grader, stackarn  är sjuk för jämnan känns det som. Efter jag kollat  tempen på honom  så satt jag mig med han i knät i soffan och läste lite böcker, det är så kul för han gillar verkligen att man läser för honom och han hänger verkligen med.

Vi satt och läst ett tag tills det var dags för sängen för skrutt, så nu ligger han och sussar så sött. Förhoppningvis så stör inte febern honom så mycket att han vaknar i natt.






Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Söt bild :)

2011-10-13 @ 10:49:28
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback