Sjukstuga

Här hemma är det sjukstuga. Älskade sambon har nära 39 graders feber och mår riktigt skumt, symptom på bältros finns men jag hoppas att det bara är vanlig influensa, tiden får utvisa. Jag hoppas dock verkligen att jag slipper att bli smittad.
Så den här helgen känns det som att det blir en lugn hemmahelg.

Jag stack iväg till apoteket för att fixa lite alvedon och samtidigt då när jag ändå var på gränby så gick jag på jakt efter en mössa men det verkar vara helt omöjligt att hitta någon tråkigt nog. Jaja får forsätta min jakt framöver. Nu ska jag försöka komma underfund med vad för mat vi ska äta idag.






Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

så fiint det har blivit här inne hos dig! :-)

Kram och trevlig helg!

2011-10-15 @ 18:31:32
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Fantastiskt bild!!!

2011-10-20 @ 11:53:02
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback