Höstrusk

Blev ingen blogg alls igår för första gången på väldigt länge, man får ta ledigt ibland. Jag bloggar för att jag tycker det är kul och så fort man känner sig tvingad så är det inget kul längre ,så jag anpassar mig efter vad jag känner.

Både igår och idag är det riktigt sitta inne och mysa väder ute. Jag känner att hösten har kommit på riktigt nu med buller och bång. Det luktar det så där friskt ute som det gör om hösten och löven böjar sakta  men säkert att skifta till fina färger. Nu är det dags att ta sig iväg till IKEA och köpa på sig massa ljus som får lysa upp alla kommande höst och vinterkvällar.



Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: tack vännen :) klicka dig in på kategorin i min blogg som går under namnet "Redigering" så är det senaste inlägget där om hur då får så ;)

2011-09-13 @ 15:58:24
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

precis, man ska skriva när man känner för det, inte för någon annans skull :)

2011-09-13 @ 21:20:02
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback