Jenny ♥ Marcus

Det var en helt underbar dag igår på alla sätt. Vädret var fantastiskt på både gott och ont (ont när det kommer till fotograferingen), allt var så fint och bruden var så vacker och brudgummen så stilig. Det var helt enkelt en perfekt dag. Hoppas att brudparets dag blev allt de önska och lite mer.

Det blev lite ont om tid för porträttfotografering på Skarholmen då brudparet hade ett vädigt pressat schema men det var bara att göra det bästa av situationen.  Det blev några foton iallfall men då det var tidspress så fick jag hoppa över en del av mina planer men det blev  bra ändå. Jag kommer tyävrr inte kunna visa bilderna nu för brudparet ska få se dem först men sen kommer jag glatt dela med mig. 


En tjuvtitt får ni!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är att fota Nattis!!

Kramar Gittan o Janne

2011-09-04 @ 17:58:15
Postat av: Jennie & Fröken Flis

va duktig du är! Jättefint! :D

2011-09-05 @ 17:49:45
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback