Livstecken

Tittar in här på  kvällningen och ger ett livstecken. Idag har varit en dag som gått i lite av trötthetens tecken såpass att unga fröken Nova snudd på kom sent till skolan, dåligt av mig herregud inte ska jag se till att hon börjar skolka redan hon knappt hunnit börja?!! Det kommer hon nog se till själv när hon blir större har jag en känsla av. Iallfall så kom hon inte sent då jag kastade in henne i bilen och körde så man trodde det var liv eller död hela 40 km/h på 30 väg, ja ojoj här var det bråttom kan ni förstå.

Utöver en vansinnefärd till akolan så har jag blivit ovän med vågen då den ljuger för mig, bara lägger till saker och har sig ja usch tycker inte om lögner alls. Så nu bryter jag vänskapen med den ett tag framöver.

Ska också berätta att det kommer komma upp en tävling här i bloggen snart, priset får ni vänta med att få veta vad det är men kan säga att det passar hösten iallfall. Så håll koll!
Nu ska jag hoppa isäng eller snarare hasa mig isäng natti natt.

*En bild från bröllopet jag fotade


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

härlig bild som alltid :)



ja jag vet inte riktigt vad ja ska tipsa om har testat ganska mycket, men jag gillar personligen Weleda, det använder jag både till mig själv och flisan. Ja köper deras barnschampoo som flisan har till både kropp och hår, och ja använder det själv också. Har det även som tvål här hemma då den är mild, ekologisk och fri från kemikalier :)



Kramar

2011-09-21 @ 11:36:56
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback