Motionsdag

 Vad säger man när inte go förmiddag passar och inte go middag heller, Go lunch?? Svåra frågor det här, jaja får luska på det sen 

Idag är det en mycket grå och regning dag om man väljer att titta ut. Jag vet att Novas hela skola har en dag idag som går ut att röra på sig extra, så idag skulle hela skolan ta sig runt  motionsspåret som vi har  här uppe, det ligger så bra till för det är väldigt nära skolan och det är ingen som helst trafik där. Jättebra med såna dagar men synd att de inte kunde få lite bättre väder

Jag själv går fortfarande bara runt i myskläder och myser. Jag har tänt lite ljus och värmt en  philadelfibulle som jag bakade här för någon dag sen som jag ska äta, de blev riktigt goda. Så nu ska jag sätta mig medans det är lugn o ro och bara njuta några minuter (innan "ine"  ska vakna)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback