Personlig alamanacka

Sitter och knåpar i ihop en personlig väggalmanacka. Det tog dock lite längre tid än vad jag trodde det skulle ta då inget passa där det skulle och sen att man måste skriva in allt  man tycker är viktigt, men ingen utmaning om det går för lätt.

 Jag har haft personlig väggalmanacka i 3 år nu så det har blivt lite av en tradition. Däremot slår jag på stort och testar en ny variant som var lite roligare än den jag haft tidigare. Nu fick jag välja både färg, stil, och design till den. Hoppas det blir bra nu!










Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Ta chansen och anmäla dig till veckans blogg.

Jag utser vinnaren på söndag.

Kommer kolla igenom alla bidrag och välja ut en blogg som jag tycker förtjänar att synas lite extra.

Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivation till vinsten och vinnaren får även en länk i menyn på min blogg som kommer synas en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-09-09 @ 00:19:36
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback