Sovdags

Vi åkte ut på landet här på eftermiddagen när min sambo slutat jobbet för att hjälpa min sambos mamma och hennes man att dra upp deras båt och det tog sitt lilla tag men det flöt ändå på bra. Jag skulle egentligen åkt iväg tidigare idag för att fixa lite saker jag skullle ha inför imorgon men jag mådde inge bra under dagen så jag struntade i att åka och får lov att fixa det imorgon istället.

Nu är det sovdags så man orkar med morgondagen bravader, håll tummarna för mig att allt kommer gå bra imorgon.
natti natt



Kommentarer
Postat av: jennifer / photography

Hej igen, allt väl? Jag är tillbaka till min blogg nu, du är hjärtlig välkommen!

2011-09-03 @ 00:38:27
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback