Trött

Är så himla trött idag så jag somnade på soffan sekunden efter jag lagt lillgubben för att vila. Neo mår tack o lov bättre idag, så skönt för jag tyckte som sagt så synd om honom igår. Jag hoppas nu verkligen att han är helt frisk tills på lördag för då är det meningen att han ska vara hos sin mormor då jag och min sambo är bjudna på bröllop.

Är han inte frisk så får min sambo lov att vara hemma för jag kan absolut inte vara hemma då jag är bröllopsfotografen. Ska bli så kul, ser verkligen fram emot det och nu är det verkligen inte alls långt kvar så lite pirrigt börjar det bli också.

Hoppas verkligen att vädret är med oss så vi kan vara ute och fotografera.



Kommentarer
Postat av: Amazilia

Hos Amazilia hittar ni massor med graverade smycken som görs utifrån kundens önskemål! Nu har vi även massor med underbara väskor & sjalar som just nu är 20 % på.

2011-09-01 @ 13:41:50
URL: http://www.amazilia.se
Postat av: Jennie & Fröken Flis

va roligt att fots bröllop! Ska också på bröllopsuppdrag nästa helg, ska bli såå roligt! :)

Ja josefin är grymt duktig, helt klart en av mina favoritbloggerskor.

hehe ja man fastnar lätt för fotograferingen, helt klart mitt stora intresse, tråkigt att det är så dyrt bara^^ just nu har jag bara det tråkiga 18-55 samt canon 50/1,8. Så inte så mycket roligt alls, men förhoppningsvis dimper det ner ett nytt redan idag i brevlådan, ett 28-70/2,8 :-)



Kram!

2011-09-01 @ 13:52:58
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback